Friday, June 12, 2009

MBT lépések / MBT steps

Az MBT válasza:

Tisztelt Wéber Edina!

Ahogy már telefonon is jeleztem Önnek a szakszervízünk gyári hibát talált a lábbeliben, ezért cseréljük Önnek. Kérném, fáradjon be az érintett boltba, ahol érvényesítheti a cserét, melyre három hónap áll rendelkezésre. Kérném, hogy vigye magával a jegyzőkönyvet és a vásárlásról szóló számlát.

Köszönettel:
XY
Garanciális ügyintéző
MBT Magyarország Kft.



Erre az enyém:

Kedves XY!

Válaszát nagyon köszönöm, ezt a megoldást teljesen korrektnek találom.
Mihelyt pont kerül az i-re, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél is jelezni fogom a pozitív végkifejletet. Remélem, addig nem indítanak vizsgálatot.

Legközelebb a hétfői napon lesz alkalmam bemenni a Károly körúti MBT üzletbe.
A vásárlásról szóló számla azonban már nincs meg. Az önök rendszerében biztosan megtalálható a vásárlásnak valamiféle nyoma. Az Október 23. utcában a vásárlás napján a számítógép vagy a pénztárgép (már nem emlékszem pontosan) meghibásodása miatt csak céges számlát tudtak kiállítani, ezért a lábbelit *** BT névre vettem.

Üdvözlettel,

Weber Edina

-------------------------

This morning i got a phone call from the MBT rep saying that after their inspection my MBTs were found defective; and I will get a new pair in one of their stores – if I have the original receipt.

So I informed her that I do not have the original receipt; however, I am sure they have some documentation in their system. On the day of the purchase their cash register or computer (don’t remember which) was broken so they made me out a receipt to the name of my colleague’s company.

Now I am waiting for the next answer.

No comments:

Post a Comment