Az MBT válasza:
Tisztelt Wéber Edina!
Ahogy már telefonon is jeleztem Önnek a szakszervízünk gyári hibát talált a lábbeliben, ezért cseréljük Önnek. Kérném, fáradjon be az érintett boltba, ahol érvényesítheti a cserét, melyre három hónap áll rendelkezésre. Kérném, hogy vigye magával a jegyzőkönyvet és a vásárlásról szóló számlát.
Köszönettel:
XY
Garanciális ügyintéző
MBT Magyarország Kft.
Erre az enyém:
Kedves XY!
Válaszát nagyon köszönöm, ezt a megoldást teljesen korrektnek találom.
Mihelyt pont kerül az i-re, a Fogyasztóvédelmi Főfelügyelőségnél is jelezni fogom a pozitív végkifejletet. Remélem, addig nem indítanak vizsgálatot.
Legközelebb a hétfői napon lesz alkalmam bemenni a Károly körúti MBT üzletbe.
A vásárlásról szóló számla azonban már nincs meg. Az önök rendszerében biztosan megtalálható a vásárlásnak valamiféle nyoma. Az Október 23. utcában a vásárlás napján a számítógép vagy a pénztárgép (már nem emlékszem pontosan) meghibásodása miatt csak céges számlát tudtak kiállítani, ezért a lábbelit *** BT névre vettem.
Üdvözlettel,
Weber Edina
-------------------------
This morning i got a phone call from the MBT rep saying that after their inspection my MBTs were found defective; and I will get a new pair in one of their stores – if I have the original receipt.
So I informed her that I do not have the original receipt; however, I am sure they have some documentation in their system. On the day of the purchase their cash register or computer (don’t remember which) was broken so they made me out a receipt to the name of my colleague’s company.
Now I am waiting for the next answer.
Subscribe to:
Post Comments (Atom)
No comments:
Post a Comment