Monday, November 12, 2007

Jégből...? / Of ice...?

Most, hogy ilyen zimankó van, meg hát a lelkem is fázik kicsit mostanság, hirtelen (vagy nem) támadt dramatikus hangulatomban be akartam linkelni ide Demjén Rózsi „Jégből vagyok” című számát. De lássatok csodát – nem találtam! Aztán mire rájöttem, hogy azért nem találom, mert a nóta címe valójában „Jégszív”, és Demjén Rózsi ezt még demjénrózsisága előtt írta, azaz V-Moto’Rock címszó alatt fut, addigra elszállt ez a nagy jégszívügyi linkelhetnék, és már más lett a hét klipje, ami amúgy szintén nagyon szépségesen vicces, ezért mindenképp érdemes megtekinteni.
Hát ez az én formám. Még csak egy jóízűt nyavalyognom se sikerül rendesen. Nem lesz más választásom: felolvadok!


It’s been getting quite chilly lately; out on the streets and in my soul as well. So this morning I thought I’d link here a Hungarian song that suits my mood, called “I’m made of ice”. But guess what, I couldn’t find it. After I while I figured out why: the song is really cold “Heart of ice”, and it was written before the songwriter’s solo career, so it came out under his band’s name. Oh well. When I was done with this I didn’t feel like linking it anymore. And besides, by then something else became clip of the week, which is also beautifully funny and definitely worth taking a look at.
This is just very typical. I can’t even whine in peace. Looks like I’ll have no choice but to melt.

2 comments: