Friday, November 23, 2007

Friday in London

Kedden Budapesten aludtam. Szerdán Antwerpenben. Csütörtökön Londonban. Közben jó sokat autóztunk. Az élet a mozgásról szól. Vagy valami ilyesmi. Meg szép is, és érdekes. És csupa kihívás.
Tegnap délután volt néhány nehéz órám, közvetlenül miután megérkeztünk Londonba (még szerencse, hogy van itt egy barátnőm, akivel előre megbeszéltem, hogy alhatok nála, ha esetleg mégse lesz rendben a szállás, mint ahogy tényleg nem volt – hja, az én megérzéseim csalhatatlanok, csak ezt meg kéne tanulnom végre); s mivel úgyse nagyon volt hova mennem (míg mások az esküvőn ropták, ahova eredetileg jöttünk, illetve pontosabban jöttek, én őrült meg csak vállaltam a váltósofőr szerepét), a nyakamba vettem kicsit a várost. Pár órás gyaloglás után betértem egy igazi angol pub-ba, és nagyon élveztem. Kathy volt a csapos, aztán később jött Mary. Pár vendég volt csak, köztük Jack és Jerry, meg 2 nő egy kisgyerekkel. Káromkodtak csomót. Megkérdeztem Kathy-t, melyik sört ajánlja. Csapolt nekem egyet a kedvencéből. Aztán még egyet. Többet nem mertem, mert még vissza kellett érnem valahogy, hogy az éjszaka közepén összeszedjem a cuccomat az autóból meg valakinek a házából. Egy itteni magyar lány volt olyan kedves, hogy elhozott minket kocsival (különben hú de messze van egyik zsidó negyed a másiktól). Útközben kiderült róla, hogy DJ egy öregek otthonában. Mondta, tudna nekem is munkát szerezni, bár hosszú az út a dj-ségig, előbb hónapokig pelenkázni kell. Szóval asszem, tulajdonképpen jó nekem a pesti állásom.
Na most, hogy ilyen jól elneteltem az idő, már nincs értelme bemennem a belvárosba, mert nagyon korán van Sabesz. Úgyhogy mindjárt elmegyek, s felderítem Golders Green-t, tán veszek is ezt-azt. Igyekszem majd közben nem össze-vissza enni mindent, csak azért, mert itt van kóser kaja…

*******************

Tuesday night i slept in Budapest. Wednesday in Antwerp. Thursday in London. And drove a lot in between. Life is about motion. Or something like this. It’s also beautiful and interesting. And full of challenges.
Yesterday I had a little bit of a hard time for a few hours of the afternoon, right after arriving to London (luckily I have a friend here who lets me stay with her – I e-mailed her before we came, thinking just in case the housing won’t work out… as it didn’t… my intuitions are always right, I should finally learn to listen to them); and since I had nowhere to go really (while the others were at the wedding we – or rather they – came to, I was just crazy enough to say ok to being their driver) I started walking around in London. After a few hours of walking around I went into a real typical English pub, and it was real cool. The bar tender was called Kathy, and later Mary came too. There were only a few guests, among them Jack and Jerry and 2 women with a little kid. They all used the F word quite frequently. I asked Kathy to recommend me a good beer. She gave me half a pint of her favorite one. And a bit later another one. Didn’t dare to have more because I still had to walk back and get my stuff from the car and someone’s house in the middle of the night. A young Hungarian lady who lives here was nice enough to give us a ride home (otherwise the 2 Jewish neighborhoods are oh-so-far from each other). On the was I learned that she’s a DJ in an old-age home. She said she could get me a job, though it takes a few months of changing diapers till one can become a DJ. So I think I’ll just stick to the job I have in Budapest.
Now that I spent all this time on the net, at this point it makes no sense to go downtown because Shabbos is really early today. So I’ll just go explore Golders Green, and maybe buy a few things. I1ll try not to eat too much garbage only because there is kosher food here…

7 comments:

  1. Anonymous1:41 PM

    Konnyesre rohogtem magam a DJ-bejegyzesen!! Nagyon jo hogy nalam vagy, gyere maskor is mert itt jo. :-)

    ReplyDelete
  2. Anonymous6:08 PM

    De örülök Neked!!!! Kaland az élet, nemde? ;)
    *Pedig el tudlak képzelni DJ-nek...* :-)

    ReplyDelete
  3. Juana DJ Espera, rock on!

    ReplyDelete
  4. oh, and look right!

    ReplyDelete
  5. Ez aztán csodálatos utazás!Én bizti maradnék!! Illen munkát máskor és máshol is találni,még.
    Lényeg,hogy jó volt a sör.Jó volt?

    ReplyDelete
  6. Jaja, minden igen klassz itt Londonban. Majd még írok a mai nagyon vicces estéről is. :-) Mindenkinek csumi.

    ReplyDelete
  7. Irgyá csak, irgyá!

    Puszkó

    ReplyDelete