Monday, August 13, 2007

Electric Blues

A számítógép működik. Viszont a villany nem ég. Hmmm. Érdekes.
Legalább időben lelépek, és majd jól elmegyek tornázni.

Ma egyébként olyasmit csináltam, amit még sose. Kihívtam a mentőt egy emberhez az utcán. Csak feküdt ott a földön, nem tudott felülni, meg beszélni se. Otthagytam vele egy nyugdíjas bácsit, míg jött a mentő.

... hmmmmmmmmmm... miközben ezt írom, bejött a portás, kinyitotta a villanyóraszekrényt, és egyetlen mozdulattal felkapcsolta a villanyt. Kicsit volt csak ciki. Mondtam is neki, lám-lám, ez a különbség a férfi és a női agy között. Ő meg, mert kedves, hogy ne érezzem magam nagyon szőke nőnek, hozzátette, hogy dolgoznak az emeleten, biztos az csapta le.
-------------------------------------------------
The computer's on. But the lights won't work. Umm... Interesting.
At least I'll leave on time and maybe go exercising.

Ooops... as I am writing this, the porter came in, opened the electricity box, and with one simple movement turned the light on. It was a bit embarrassing. So i told him that lo and behold, this is the difference between a man's brain and a woman's brain. He's a nice guy and didn't want me to feel too much like a blond woman, so he said that some workers are upstairs, and probably they did it.

When i was out for lunch i called the ambulance for a man on the street: He was just laying there, couldn't sit up or talk. I left an old man there to stay with him till the ambulance came.

2 comments:

  1. LOL.
    a villanyszerelo gyorssegelyszolgalatot nem hivtad ki?

    ReplyDelete
  2. Nem, csak vertem a billentyűzetet és azt mondogattam: nem baj, majd ülök a sötétben :-)

    ReplyDelete