Monday, March 03, 2014

Túléltem!



Mától dolgozom!
Dolgozom és örülök.
Már a múlt héten tudtam, hogy így lesz, csak annyi pofon jutott az elmúlt időszakban, hogy nem akartam elkiabálni. De most már biztos; ma aláírtam a szerződést.
Az elmúlt sok-sok hónapban rengeteg tapasztalatra tettem szert, és mint minden mélypont után, most is elmondhatom, hogy ami nem öl meg, az megerősít, szóval büszkén és örömmel jelentem: túléltem!
Mivel még túl frissek az élmények, most inkább nem mesélem el a hosszú-egyenes-barnahajú 22 éves, elsőmunkahelyes, végtelenül ostoba ámde annál inkább túlbuzgó és fontoskodó háerres leányokkal és legényekkel megesett kalandjaimat, sőt, a véleményemet sem fejtem ki bővebben velük kapcsolatban. Elég az hozzá, hogy az elmúlt 1 évben összesen 2 pozitív tapasztalatom volt ez ügyben. Az egyik a Prezi, ami persze jól nem vett fel, de egy élmény volt. A másik pedig a Karrier Hungária – az egyetlen fejvadász cég, ami egyáltalán szóra érdemes, olyannyira, hogy a héten szerintem virágot küldök nekik.  
A cég egy multi, és ebben a műfajban kimondottan tetszik. Ezt azért merem ilyen bizton állítani, mert – és ezennel megígérem, hogy nem beszélek többet a „zelmúltegyév”-ről – volt alkalmam számos helyen hosszabb-rövidebb látogatást tenni, és arra a következtetésre jutottam, hogy most már vagyok eléggé élettapasztalt és eléggé nő ahhoz, hogy merjek támaszkodni a megérzéseimre és a benyomásaimra. Ami első blikkre sz*rnak tűnik, az valószínűleg az is. Bebizonyosodott ez azon a bizarr helyen is, ahol tél elején tettem egy két és fél hónapos kitérőt. Egyszerűen nem lehet jó hely, ahol fiszmannak mondják a Fischmannt. És működik ez viszont is: a mostani helyem már az interjún is szimpatikus volt, és ez ma, az első napomon sem változott. A meló a szokásos multimeló, de azt hiszem, a jobb fajtából, és hát van az a pénz… főleg ilyen hosszú munkanélküliség után. Az emberek többnyire aranyosak, az iroda pedig szép. Továbbá adnak kávét és narancsot, és ami a legszebb az egészben: 8 perc sétára van a lakhelyemtől, tehát megúszom az undorító békávézást.
Szóval mindent összevetve: szép az élet!

No comments:

Post a Comment